Annandag påsk.

Påsken är slut. Skola imorrn. Hemskt! Behöver väl inte skriva något mer om det?

Söndagen då. Spelade som sagt fotboll med Anna och Timmy och gänget. Ganska så skoj, förutom att ena bollen var stenhårt pumpad så att min tå fick ont när jag sköt.. :/ Fast det är mer synd om Anna som räddade ett skott från Björk så hon fick ont i hela sin fot. :/ Hoppas att den blir bra snart, så vi kan spela ännu mer :a

Sen bar det iväg hemåt. Kollade skolkataloger och sen gick vi hem till Anna. Sviiinkallt vare :p

Tittade på Time out och snackade en massa skit ;p Väldans trevligt hade jag iallafall :) Måste ses fler gånger, och oftare Anna. You're important <3


Imorse så märkte jag att det var SNÖ ute! Äckligt! Det skulle ju vara VÅR nu ju! Det här ingick inte alls i min planering, Men det var bara att  traska hem i snöslasket för att fixa iordning sig och hoppa på bussen in till Sörping för att umgås med Maria :) Har träffat på tre hundar idag tack vare/på  grund av Maria :P Haha!
Försökte planera uthur våra framtida liv  ska se ut, men det är inte så jäkla lätt. Kan man inte få tillräcklig och förstålig fakta så att man förstår. Vill inte direkt fråga syon en massa dumma frågor, för han kommer inte fatta vad man vill få reda på, eller så kommer han inte kunna förklara det så att jag förstår. Jaja, jag hoppas att det blir bra.

Åkte sen hem och på tre röda sekunder så vare typ dags för träning. Inte på Dalängen idag, på grund av äckel-snön, blev Bandyplan istället. Men det funkade väl det också. Mycket kondition, men sånt behövs extremt mycket från min sida så det är bara bra :) Kul vare också, men när fötterna blir blöta så blir det så inibomben kallt efter ett tag.. :/
Men är fotboll livet så får man stå ut med såna saker också ^^,


Det var så längesen jag var i skolan att jag kommer knappt ihåg hur man gör för att ta sig dit. How sad det skulle vara om jag åkte med fel buss imorgon och inte kom till skolan. Vill inte diit! :(

Nae, men man kanske ska ta och försöka sova snart. Har en otäck magkänsla av att det kommer ta ett tag.. :/


Mupptupp.


Kommentarer
Postat av: :a

jag hade oxå dundrans skoj! wheey fler gånger tack! like you a lot<3

2007-04-09 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback