Back in school, efter alla dessa veckor.

Yes, what a lovely day! :(
Att vara tillbaka i skolan är ju lika kul som vanligt. It stinks!

Tog mig lite tid och plattade håret imorse. Och när man kommer ut så snöar det. Äckligt! Men dagen blev lite bättre när jag fick sällskap från bussen till skolan av Timmy :p Började lite slappt med info och sen teckenspråk (som vanligt utan lärare på tisdagarna). Maria och jag tog kort på min hand och alla bokstäver :p Kanske inte så vackert, men jag slipper iallafall att teckna nöt! Det ska Maria göra! ;) Hihi!
Sen vare dags för Natur och  Friluftsliv. Men hade ingen lärare då heller så det blev väl kanske lite slappt. Men Kim och jag gjorde faktiskt en hel uppgit. (Och man behöver kanske inte berätta att  det skulle vart klar på praktiken och att  vi inte hann lämna in den innan Emma åkte, men iallafall) :p Sen så fick vi våra studentmössor idag! :D Wiiehuu. "Bara" två låånga månader kvar då.. :/
Efter lunchen så vare Ledarskap inom lek och idrott. Liten, kort genomgång innan vi fick planera våra lekar/lektioner. Blev lite gjort där också, även om det kanske kunde blivit lite mer, men va fan :p
Sen vare dags för det som jag längtat efter heela dagen - att träna! :) Behövs i stora mängder för tillfället.




Att springa på ett löparband och svettas får ut lite av aggressionerna. Det var skönt just då, men de börjar lite smått komma tillbaka nu. :/ Vill bara att vissa ska strunta i mig och inte lägga sig i om saker dom inte har en aning om. Kom tillbaka när ni vet något. Att tro en massa saker är långt ifrån. Sköt er själva istället!
I hate bullshit.


Nu ska jag försöka söka lite sommarjobb.. Kommer väl som vanligt inte att ge nåt, men måste väl försöka :(



Möööh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback