Första träningsmatchen

Första träningsmatchen för i år. På gräs, Dalängen, mot Tryms flicklag. Vann med 6 eller 7 - 0. Kommer inte ihåg, var så omtöcknad när jag fick gå ut från planen. Baboschka den jäveln sköt en stenhård (jag skojar inte) boll rakt på mig när det var typ två minuter kvar. Den tåfjutten var det fart i, och bollen kom rakt på mitt huvud, eller mer exakt på mitt högra öra ! Just hate her! Mitt öra är nu svullet, det dunkar och bankar i både örat och huvudet, och örat liknar ett elefantöra, för er som är intresserade :p
Funderar också på hur jag ska kunna sova inatt. Dels för smärtan, men också är det ju mitt högeröra som jag antagligen absolut inte kommer kunna ligga på, och när jag ligger på mitt vänsteröra får jag alltid mardrömmar. Låter nog konstigt, men så är det. Men kanske får offra mig inatt och drömma en mardröm. Läskigt att försöka förbereda sig på det. :/


Någon mer som vill vara med i min klubb; "Hata Baboschka".

Nae, men ska gå och titta lite på Time Out. Kan ju faktiskt göra det nu, även fast det inte går på tv:n. Gissa hur? :p


Smack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback