Konstig, och konstigare.

Nu äre äntligen helg :)

Var i skolan idag. Pluggade lite Natur & Friluftsliv B och religion. Skulle  lånat en bok till svenskan också, men hittade ju ingen. Dom hade EN ENDA Stephen King-bok. Och hur många har han egentligen skrivit? Dålig stil.
Så får väl försöka hitta nån tid nästa vecka att hitta en bok istället. För jag har ju all tid i världen menar jag :/
Borde lära mig att jag ska planera saker bättre och vara ute i tid.
Borde borde borde.

Men jag har faktiskt hunnit vara lite snäll idag.
Hjälpte Maria med lite datakunskap imorse. Trodde att jag var smartare än vad jag var, men där trodde jag fel. Men du kom en liten bit på vägen iallafall, and I'm proud of you <3
Sen när jag kom hem så bakade jag sega chokladmuffins åt mamma ;D They look nice :)


Åkte lite moppe förut också. Var väldans längesen det. Är ju iofs ganska kul, men vill så gärna ha mitt körkort, Nu!


Konstig konstig. Det är jag nog. But I'm not alone.?

Förresten, Anna ville egentligen mosa en liten unge igår, men hon gjorde det inte. Snällt av dig ;p




Tjooh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback