Nu sitter Maria på bussen och är på väg hem till mig.

Lördagen igår blev inte riktigt som planerad. Men mestaldels. Åkte till Linköping, skulle fira/bli firad av kusiner och deras föräldrar. Så misasde alltså både träningsmatchen mot Hannäs/Falerum och Kick-offen på Dalängen. :(
Åkte hem ganska sent mot planerat, jag hade räknat med att vara hemma vid 5, men kom hem vid 8. Så det blev så körigt, så hann inte hem till Malin :(
Övningskörde hem också. Inte helt från Linköping, ville inte att dom skulle titta på så det blev en liten bit utanför. Så blev det inte över Sörping och den vägen heller, utan vi körde Linköping, Åtvidaberg, Falerum, Rumma, Gusum..
Sen blev det att kolla lite på matchen, men LHC förlorade ju..
Då blev det film istället, Beck - Gamen.

Idag har jag mestadels varit ensam här hemma. Men har varit lite duktig, städat litegrann (i köket, inte i mitt rum) :p, lagat mat och det blev faktiskt inte alls så hemskt som jag trodde där ett tag och så har jag skrivit alla dagböcker för praktiken. Så oerhört dumt av mig att inte skrivaner några rader direkt. Nu harjag behövt sitta här och tänkt igenom vad jag gjort och när och hittat på lite för 15 dagar ute i Gryt. Det tog tid! Men nu är det klart. Så nu ska jagfixa iordning mig och så ska jag gå och möta Maria :D Thanks honey <3


Min kusin på fyra år är ganska rolig han:
"Hej då era gubbar och tanter, kör försiktigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback