Påskafton.

Varför går påsklovet så fort för? Det kunde gärna få vara en veckas lov till. Jag har inte hunnit med hälften av allt jag skulle ha gjort.. :/

Så hur har jag spenderat dagen då? Jo, idag vare ju tänkt som så att jag skulle plugga. Men oftast så blir det aldrig som jag tänkt mig. Nae, det blev lite korsord (bara för att jag har gett mig fan på att jag ska klara ett helt själv) :p Sen blev de film med Helen och Zonny, Scary movie 4. Sen blev det ännu mera film, Dum & Dummare, När Lloyd mötte Harry, eller vad den heter :p Påskäggsgömning och letning hann jag också med ;P
Så det där med pluggandet tror jag att jag verkligen på riktigt får ta tag i imorgon, annars är det kört. "Take your fat ass and come here". Det är precis vad min dator och mina böcker måste säga mig. Och då får jag inte gå in på något annat än Words. "Ta tag i saker och ting i tid fat ass!"


www . hotamail . cojm
Roliga grejer det :p

Nae, men duschen väntar.



Grus & gnejs, lingonfejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback