Påsklov.

Aj aj aj! Jag tycker inte om mitt öra för tillfället. Min frilla blir lidande. :/ Men det får gå.. Jag kan nog stå ut två timmar till..

Körlektion nyss, eller kom snarare hem från den. Usch vad dåligt det går. Och jag som snart ska köra upp ... Det kommer aldrig att gå vägen :(

Jag är så trött på allting. Borde man inte njuta av sitt allra sista lov när det är påsklov ?
Jag vill kunna det, men jag kan inte. Jag hinner inte. Högen med saker som ska göras är enorm. Allting med skolan, lära mig att köra en bil (både med körlektioner och hemma), umgås med mina underbara vänner, träna ordentligt och få upp min kondition. Det är redan måndag nu, och den är snart slut. Och vad har jag  då åstadkommit med dagen. Nästan ingenting.
Jag har ingen ork kvar till allt som ska göras :(

Fotbollsträningen kallar.



Bajs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lalla du kommer att klara körkortet ;D

2007-04-08 @ 11:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback