Skärtorsdagen.

Idag är det minsann ingen vanlig torsdag inte :p Nej, det är idag jag och mina vänner flyger iväg till Blåkulla. Snart ska vi åka ;)

I'm new now :a

Lekte med Anna idag också :) Det var kul, as usual :p 
Spelade lite fotboll. Och det gick ju bra, emellanåt. När vi var seriösa, och det kan vi ju inte påstå att vi var hela  tiden :p Anna är bäst på att använda sina armar iallafall, många snygga nedtagningar där :a Så kul att du börjat spela igen :)
Så hoppas att det blir mer fotboll och en massa film på söndag med Anna (:
Thanks a lot honey <3

"Beck - Advokaten" tittade jag på nyss. Ganska så bra, oväntad mördare vilket är ganska så kul (när man väl fattar att det faktiskt är den personen och att det inte hade nånting alls att göra med det jag trodde) :p Lite förvirrande kanske, men iallafall :p

Snart vet jag inte vad jag tar mig till. Jag vill/måste ha sommarjobb! Varför ska det vara så svårt att få  något, när man så gärna vill ha det?

//
Kloink! [Anna]
&
Doink! [Lalla]


Kommentarer
Postat av: :a

Eey, klonken. fy fléen va kul de va idag! O typ lika kul hade jag nyss när jag läste din babusckablogg:D haha. älskar diig<3 /doink

2007-04-05 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback