Det ringer.

Jag svarar.
Det är Britt-Marie. Hon undrar om jag trivdes på Gusums hemtjänst, och jag svarade såklart som det var :p
Hon såg också att jag skulle hoppa in torsdag kväll, och undrade om jag kanske kunde hoppa in fredag morgon också. Bajs tänkte jag, eftersom skolan börjar då. Tack ändå och adjö. Bajs bajs bajs, tänkte jag.
10 minuter senare ringer det igen, och det är till mig.
Hej, det är Britt-Marie igen. Jag har svårt att få ihop det på fredag, och Barbro kan tänka sig att jobba dag istället för kväll, så kan du jobba kväll på fredag istället?
JA! :D
Mera jobb tack :)


Snart bär det av.
Huu!
Men först blir det en riktigt lång promenad med Maria <3


Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Baby Blue.

Lycka till första dan i skolan imorgon! :) Puss vännen, hoppas vi kan ses snart. <3<3

2007-08-16 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback