Is Tuesdays better?

Jaja, inte vet jag.

Va till Viken idag och lånade tre böcker till, och reserverade tre.
Men det saknas ändå fem stycken! Oh gash.
Får prata med min arbetsgrupp imorrn om dom kanske har nån..

Träning vare ju idag med.
Gick helt okej med vaden/låret. Trodde inte det skulle funka först, men det gjorde det.
Var ju tvungen att träna idag också, eftersom jag inte kan på torsdag.. :/
Och jag hade kunnat få jobba på hemtjänsten torsdag kväll också. Jävla skit att allt ska samlas på samma dag.
Kan jag inte få jobba nån helg snart istället?! Vore ju toppen, men sån tur har inte jag..

Nae, nu ska jag sova.
Upp tidigt imorrn igen, och dagen börjar med fotografering. Jippie hej, vad jag hatar sånt!


/Godernatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback