Helgen

Helgen är över, fast bara nästan för min del. Imorrn är den en äcklig måndag i almanackan,  men jag är ledig så ska bara vara hemma och plugga. Nån som kanske vill ta en promenad med mig på kvällen?

Men min helg då :p

Igår var jag och bus-Maria till Stockholm :)
Sova på bussen upp, gå en jäkla massa på stan,  sova en bit och prata en massa på vägen hem. Det var mysigt. Negativt var att det regnade när vi skulle gå till Cityterminalen, att dom delade  ut reklam där det stod: "You look good, but could do better ", att vi åt på McDonalds och att jag inte köpte dricka att ha på bussen hem när jag och Maria skulle äta våra biffiga muffins :p Annars var dagen toppen :) För jag hittade ett par svarta stuprörsjeans som satt nästan toppen ;p
Thanks to you, my Mary <3

Idag är det första advent och jag har putsat tre fönster, satt upp gardiner i dessa, löst gårdagens dagslända, städat  en del, slagit in dom flesta julklapparna till mamma, pappa, Helen och Zonny och invigt min chokladkalender. Nu står min  ljusstake i fönstret också, och Helen lyssnar på julmusik så julstämningen är på väg :) Ännu har vi inte tänt det första ljusen i adventsljusstaken, men det kommer det också.




/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback