Hemma

Ledig idag? Skulle inte tro det. Ska läsa sidorna 111-138 (jag vet, det är ju ingenting) men dessa sidor är på engelska, och hur mycket akademiskt språk kan jag på engelska. Sitter med Kress-boken i ena handen, och uppslagsboken i andra, och det är inte alltid ens den kan hjälpa mig. Urk.

Men, en dag som den här är ju fin ändå. Det regnar! 3:e december och det regnar som små guttaperkabollar på väg mot mål. Sluta regna - börja snöa!
Men jag är glad att jag inte behöver vara hemma i skolan. Kan sitta här hemma under min filt och läsa. Lite mysigt är det, tyvärr är boken skit. Men, om jag pluggar bra idag så ska jag belöna mig med OTH i eftermiddag. Kanske en promenad också, om det slutat regna ikväll?



Jag vill ha biljetter till Kent!! <3


/ Lalla F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback