Juldagen

God Jul på er gott folk.

Min julafton var kalasbra och jag fick en massa julklappar :)
För att vara  exakt så är detta vad jag fick:
Samsung E250 - grön
Handdukar - mintgröna
Notes-block
Fleece-pläd, röd och vit
Litermått
Strumpor
Ljus
Örhängen
USB-minne
The Scarlet Pimpernel (Film)
A walk to remember (Film)
Den brinnande flickan (Bok)
Lakan
Papper till skrivaren
Mapp/portfölj till alla papper
Osthyvel
Kapsylöppnare
Stekspade
Visp
Termos med två koppar
Tippex

Thanks to you all :)

Dessutom fick jag en del i morgonpaketet ;p
Och än är inte julen slut för min del. Imorgon firas det med kusiner, fastrar och farbröder och på fredag med mormor och morfar. Sen äre slut. Fast det blir väl en sväng in på mellandagsrean skulle jag nog tro också :p

Njae, ska hjälpa Zonny med hans nya kamera ;)


Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback