Sportlovet är inte över än :p

God morgon.
Onsdag idag. Det är skönt att veta att det är flera dagar kvar av sportlovet :)
Men för mig blir det nog ingen träning ikväll... :'(
Ska vara personlig chaufför in till staden ( my gosh vad nervös jag är ). Min lilla syster ska bli lite stor av sig och gå på handledarkurs med pappa och morfar ( mamma ville inte med :P ) så att hon får börja övningsköra snart. Ungen kommer säkert få sitt körkort före mig.. :/

Behöver ju träna på att köra bil också iofs. Men när ska jag ta tag i min träning med fotbollen på riktigt då? :/ Jag vill ha mer tid ! Jag vill ha längre sportlov! Så skönt att projektet är över. Men det är nu allt annat ligger bakom och flåsar i nacken. Två hela kurser jag måste ta tag i. Vart ska man hitta kraften till det ?

Nae, men lite frukost kanske. Måste förbereda mig mentalt på att klara av bilfärden till och från Norrköping också ;p 


So long mate. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback