För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!

Ja, i fredags så tog allting slut. End of story, ingen mera skola! Hej då BF, hej då FV!
Började dagen med att gå till Anna som skulle fixa mitt hår. Kom inte så långt förrän mina skoskav var outhärdliga och jag var tvungen att gå barfota bort. Ont ont, med så fina skor.. :/ Som tur vad hann Anna skjutsa hem mig så att jag kunde hämta mina svarta ballerina att ha under dagen, och bytte bara till dom vita under själva utspringet :P
Champagnefrukost med FV 10:00. Det var skoj :)
Tog en pizza på Vikens pizzeria, och tog bussen upp till Lisette för att parta lite :)
Kyrkan 14:00, och jag fick gå upp hela tre gånger! :o Först betyg, och sen fick jag två stipendium :)
Tågade upp till skolan (med mina skoskav var det hemskt) och lite sena eftersom det tog ganska lång tid i kyrkan. Hann samlas i 533 och säga hej då, innan utspringet klockan 16:00.
Det var underbart härligt! :D
Hittade släkten, och när min faster började gråta när hon kramade om mig, så kunde inte jag heller hålla mig. Men det var glädjetårar och dom varade inte så länge ;p
Skulle åkt lastbilsflak var det ju tänkt, men tack vare en toppenkompis så blev det ju inte så! TACK! :(
Stod där som en fån och såg ut att vara ensamast i världen, och det var jag!
Sen iallafall när Linda hade tagit ett varv i caben så kom dom och hämtade mig så jag också fick åka ett varv.
Kom hem och åt en massa mat.
Öppnade en massa fina presenter.
Fikade.
Tackade alla och sa hej då. Satt mig en stund framför tv:n, innan Malin ringde och sa att skjutsen in till Palace skulle komma. Åkte dit och dansade runt. Gick till Max med Malin, Johanna och Lina vid tvåtiden, åt en hamburgare och åkte hemåt. Trött men oergört glad :) Jag sov gott den natten :p

Hej då skolan, hej framtiden :)

Igår tog jag det bara lugnt, och det var så skönt! Ingen skola att tänka på längre, det känns overkligt.

Idag vare match, i Eneby. Jag fick köra dit, och det var bra krångligt att hitta, men alla var så snälla och åkte laglydigt så att jag skulle hitta :p
Det blev förresten 1-1. Kul med en poäng, men har ont i hela  kroppen just nu, stämplad på skoskavet och i samma fot där jag redan har ont, ramlade och slog i höften som jag har haft problem med.. :/ Jaja, det blev iallafall lika.
Och jag fick spela mittback ett tag! Bland det värsta jag gjort, jag var så vilsen. Men det var klart att tränarna var tvungna att göra något drastiskt. Att skjuta 15 meter över målet är jävligt illa, och två gånger dessutom.
Lalla är en: SOPA!
Nästa match ska jag fan ge allt jag har, hela matchen! Och vi måste vinna, det måste vi!

Nae, nu blire film med systeryster.
Lägga sig tidigt också, imorrn har jag min första introduktionsdag! :) Spännande!


Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vaaa?
Hur kom det sig att du inte kom med på flaket? :O
Var det mitt fel för att du skulle ge mig en blomma? Isåfall, STORT förlåt!
Kommer sakna dig hjärtat <3
Du är guld värd.
/Madde

2007-06-18 @ 09:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback