Fotbollsskolan är över.

Äntligen, nu är det slut :)
Man blir helt död efter fem dagar som ledare på fotbollsskolan, ändå så vill man vara ledare nästa år igen ^^,

Snart dags för fest uppe på Dalängen med alla ledare. Kan nog bli ganska så kul i år :)

Imorrn ska jag och systeryster vara funktionärer på Nils Liedholm-cupen också. Så det har varit/är fotboll hela veckan lång :D


Var hos tandläkaren en sväng idag också, och fick min bettskena. Fy, jag hatar den redan. Sitter som berget och det känns som om alla tänder sitter kvar i den när man tar bort den.. :/ Blää! "Men det är bara att träna", usch usch! Kommer dröja bra länge innan jag vågar sova med den i munnen!

Nae, ska platta håret och greja. Kanske hinner se lite på Ice Age 2! Haha!


Hej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback