Fotbollsturneringen.

Det skrivs inte så flitigt här längre.. Men det finns ingen tid till det :p
Händer en massa roliga saker hela tiden :)

I måndags så var jag på informationsdagen om sommarjobbet. Ganska så segt faktiskt, men ändå lite nyttigt. Nu vet jag hur mycket jag tjänar i timmen, och det kan ju vara en fördel :p
Tränade sen, men det gick pissdåligt!

I tisdags så var jag hos tandläkaren (blää!) och tog avtryck på tänderna till min bettskena.. :/ Läskigt värre!
Åkte sen in till stan och köpte ett par skor till fredag, och ett fint halsband hittade jag också. Åkte sen tilbaka till Viken för att titta in i Kims och mitt skåp, lämnade tillbaka alla böcker, och gick ner till Arbetsförmedlingen.
Efter det så åkte vi till Carros sommarstuga :) Tråkigt att det inte var fler som var med, men vi hade det riktigt mysigt och roligt ändå :D En riktigt trevlig kväll helt enkelt. Trodde inte det först, blev lite småsur när alla dissade idén om att tälta på Grännäs. Men men, det hela vart ju superbra till slut.
Sov hos Malin sen också, så vi låg och pratade en hel massa om betygen. Det är ju några kurser man har hunnit att läsa på tre år..

Och idag så var det ju fotbollsturnering. Så fick skjuts av Carros mamma ut till Grännäs då jag bara satt och tjocka och tittade på, til en början. Dom sista två matcherna var jag med i FV3:s lag. Pinsamt värre! Men jag gjorde ett mål åt er, men det var det enda positiva.

Nae, men ska höra med Anna hur vi ska göra med mitt hår nu.
Det är så jädrans mycket som måste planeras in och ut.
Men snart är det över :)
Tyvärr?! :o


/2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback