Grattiis mamma.

Long time ago.
Nae, det är det kanske inte, men det är mycket skoj som hänt :p

Mösspåtagning i torsdags :)
Partaj hos Amanda, brännboll på korpen, grillkväll på skolan, helt dött i Viken, så dagen avslutades med tv-tittande hos Malin :)

I fredags regnade det :/ Som tusan! Var bjudna till Friskvårds mack-fest på Vammar :) Mums mums!
Åkte sedan in till stan med syskonen och Kim, som guidade runt mig vart jag skulle åka då jag är en lantis och inte hittar inne i stan :P
På kvällen åkte jag in till stan igen, med buss. Där förfestade en massa folk, Linnea, Hanna & Timmy bland annat. Blev väldans sugen på att gå ut med dom, men Maria, Mimmi, Emelie & jag skulle ju gå på Neverstore! Underbart var det, och visst hade man kanske kunnat avsluta kvällen ute på krogen, men men. Neverstore var bäst! :D
Igen Maria! :D:D

I lördags var en slappardag. Satt framför datorn, PLUGGADE INTE! :D, städae rummet, åkte moppe till Rumma & tillbaka för att mamma & pappa glömde nycklarna till fyrhjulingen :P Film med Helen sen på kvällen. Hade ju vatt trevligt att gå ut annars, men idag så äre match och jag ska köra så det hade kanske inte vatt så bra :p

Snart kommer mormor och morfar, för idag fyller mamma 40 och det ska kalasas lite innan jag och systeryster ska  åka iväg till Smedby och spela match.


Det är bara 12 dagar kvar tills vi tar studenten.
Dom allra bästaste studentveckorna har börjat! :D


Haj piraja.

Kommentarer
Postat av: mary

oh helvete vad bra det var! jag dog, iih, du måste skicka bilderna ngn dag :D Partie partie!
Ingen annan är som du <3

2007-06-04 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback