Today is a new day.

Usch! Dagen har inte alls varit så kul som jag trodde att den skulle bli. Bestämde igår att jag skulle åka och titta på vårkonserten, även fast det kändes som om det var ont om tid.
Vid nio så skickar jag ett sms till Louise för att höra hur "klassen" tänkt göra med kollaget och blomman till läraren. Får då reda på att klockan 10 så har hela min klass bestämt att vi ska vara i skolan och diskutera om det. Och det visste alla i min klass om, förutom jag! Vadå utanför? Åh, min klass är ju så rolig! :( Tack för att jag är delaktig i den här gruppen, det kan även kallas klass. Hemskt.

Men men. Gick dit och tog mitt kort och hjälpte surt till med det dom hade bestämt.
Åkte hem kvart i två (jag hade från början räknat med kvart över 12- bussen, men nej då.
Så nu har jag städat, städat och städat. Hann inte ta en promenad som jag hade tänkt göra, men det får bli på lördag istället. Tur att städning är nyttigt för kroppen ändå :p

Hm, nu måste jag höra av mig till Anna så jag vet hur det blir med mitt hår imorgon! Fan, det hade jag glömt totalt! :S Hoppas att det funkar nu..


/Imorgon smäller det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback