Vilken helg.

Mycket har minsann hänt.

Fredag - Städade lite i mitt rum, och det behövdes verkligen. Är fortfarande inte klar, och det är något jag får ta tag i snart. Åkte sedan hem till Louise som bor mitt inne i skogen. Grillade meD Lousie och Ann-Sofie, drack lite vin, pratade och hade det trevligt.

Lördag - Kom hem från Louise. Åt frukost och gjorde iordning mig för att gå ner på Gusumdagen och sälja kaffe med Elin. Hett som tusan vare, men trevligt ändå :)
Efter det så gick jag hem och åt lite mat, och sen åkte jag med Anna till hennes sommarstuga och solade :) Mysigt värre!
Åkte hem, packade och åkte hem till Anna och fixade och grejade :) Tog bussen in till stan och det var dags för utgång. Inte den roligaste i mitt liv, men jag har mina anledningar. Men det var kul så länge det varade Anna <3

Söndag - Trött som få. Tog igen mig framför tv:n och i sängen innan det var dags för match. Inge vidare värst taggad för det i denna värme och med tröttheten i kroppen. Men jag följde med och förlusten med 3-0 kändes pest. Vi är inte värda att ständigt förföljas av denna otur. När ska bollen studsa och rulla vår väg? På söndag hoppas jag, vi måste ta tre poäng, vi måste vinna en match!

Måndag - That's today. Madde fyller år idag, GRATTIS! :D Och snart ska jag åka till Viken på informationsmöte om mitt sommarjobb. Känns väldigt segt, och är trött som tusan idag också. Får se om det verkligen blir träning ikväll.. :/


/4 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du kom ihåg mig :)
Thihi, tack.
Låter som du haft fullt upp hela helgen.
Skoj!
SNAAAAAART sommarlov. <3

2007-06-11 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback