Day 8 - Back

Tillbaka på praktiken igen. Men det tog minsann på krafterna, är så gott som död nu (Iofs var jag det redan vid elva) :P Usch ja, och imorrn kommer det vara en låång dag. Åker från Gryt kvart i fem, expressen från Viken går kvart över fem, och så blire promenad hem från rondellen så kommer väl hem vid tio i sex. Jippie ! Men men, snart helg :P

Ingen fotbollsträning för min del idag. Sörjer detta hemma den här gången. :( (Det kan ju också bero på att jag inte vet om dom kanske ska vara på Bandyplan eller inte ^^) *Hysssch!*


Men aa, dagen idag på praktiken var ganska okej ändå. Inga bett, lite fightande blev det, men bjuder man på blåbärssoppa så är man välkommen :P Så tur att jag gjorde det :) Men att blanda apelsin och blåbärssoppa verkar inte vara nån höjdarblandning, enligt mig :P

Kan det vara roligare att dammsuga andras kläder än på golvet?
Ja, enligt vissa galningar från Gryt ;p 

Green Day var det bra längesen jag lyssnade på. Men igår kom dom upp och idag. Så det blir nog lite Green Day-lyssnande nu ett tag framöver. Börjar tröttna på Melodifestivalen nu, har blivit ganska uttjatat :P

Nu ska jag kika om det kanske finns nått intressant jobb jag ska söka.
Annars blir det nog sittplatsbyte och en titt på tv:n :P


Hej hopp gummibanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback