Freeedag! :D

Fredagar är alltid bäst! ^^ För nu äre typ helg! :D

Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt. Åka buss in till stan, haft en körlektion (hemsk som vanligt, men jag Måste), åka buss igen till Viken för att gå till biblioteket och ha sagostund med Kim. Men gissa, NADA barn kom så vi fick gå därifrån igen. Klimpen drog hem med 11-bussen. Jag gick till skolan för att vänta på kvart över 12-bussen för att ännu en gång åka in till stan :P Blir nog filmtittande idag också :)

Sen är helgen fullplanerad med slappande, pluggande (det låter ju bra ;p) och förhoppningsvis (håller tummarna stenhårt) fotbollsträning på söndag. Annars får foten bara hålla tyst för jag måste träna ! Nu!


Jag hittar inte Carro och Malin, så det blir ingen ugnspannkaka för mig idag. :/ Måste väl snart börja knalla så smått mot bussen. Och där ska jag sova och lyssna på underbar musik! :D Kanske, kanske Kim hoppar på i Ringeboa också, så då blire att vara lite social kanske då :P


Bye bye folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback