A simple sunday.

Match mot Sylvia idag då.
Vann med 4-1, men spelet fungerade inte alls! Skitmatch! Tur  att vi gick därifrån med 3 poäng iallafall, även om det kändes som en förlust..

Förkylningen är kvar i kroppen, det känns! Blir  träning imorrn ändå. Kan inte isolera mig längre, får abstinensbesvär! Kommer ju inte hinna träna på onsdag, pga skolan.. :/ Men imorrn så.. Hoppas det går bättre än vad det gjorde på matchen idag. Det finns ingen känsla som är värre än när man verkligen vill springa skiten ut sig, men benen bär inte. Andningen skenar iväg och man flåsar som en gris. Man vill springa men benen rör sig knappt alls. Huu!

Jag hatar söndagskvällar. Spelar ingen roll hur dagen har varit, eller vad som kommer hända på måndagen. Ingenting spelar någon roll.
I hate sundays!


Ibland blir jag rädd för mig själv.
Dumma känslor hit och dit.
Försvinn istället!

Visslaren <3


^ . ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback