Allt blir bara så fel!

Aaaah!
Allt jag gör blir bara fel.
Allt blir för lite, för inveckat eller inte tillräckligt utförligt, ALLT!
Alla betyg rasar, hela jag rasar ner, ner, ner.
Till botten, där jag minst av allt tycker om att vara.
Men jag kommer inte upp.
Helvetehelvetehelvete!
Jag hinner inte!
Jag vägrar ha ett IG stå på mitt betyg, men det är antagligen så det kommer sluta, med Minst 1 sånt :(
JAG VILL INTE!

Så jävla misslyckad!
Allt är fel, allt blir fel.


Jävla betyg, jävla skola, jävla mig själv!

Har egentligen ingen tid till fotbollsträningen ikväll.
Men jag måste.. Måste!
Det här funkar inte. Jag vet inte vart jag ska ta vägen :S



/F..


Kommentarer
Postat av: Madde

Hjärtat <3
När allt känns tungt så finns jag här.
Stå ut. Snart är det över.
Är det någon kurs som jag kan hjälpa dig med?
Våga be om hjälp, jag finns.
Du duger, du är bra.
Lalla, du är fin person <3
/M

2007-05-28 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback