Första bilturen helt själv :)

Min morfar är världens snällaste :D
Ringde igår kväll och fick låna bilen till skolan :)
Kom upp vid kvart öevr sju till mormor och morfar, som  stod och  dammsugade bilen ^^ Så gulligt av dom :)
Sen så for jag iväg, när jag hade lovat mormor att jag skulle ringa när jag var framme ;p
Blev lite åkturer i Viken, med en hel del passagerare.
Hoppas ni inte var alltför rädda ;p
Dessutom, fick jagextranyckeln till denna bil. Så jag kan låna den när morfar inte planerat nått, och när de inte är hemma. Wiihou :p

Redovisning i Ledarskap inom lek och idrott idag. Och det går ju som det alltid gör på mina redovsiningar och muntliga, bajsbajsbajs.
Malin bjöd hem mig på mockarutor efter skolan, så gulligt :)

Och idag fick Elin körkort också ^^, Grattis! :D
Alla tarkörkort nu för tiden ;p


Men nae, om man ska fortsätta plugga. Och försöka komma tillbaka till verkligheten, även om den är pest!

|| I want to look lite that too ||


Tuut & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback