Grattis mormor.

Idag fyller min mormor 60 år :) Grattis grattis!
Så är nyss hemkommen från kalas där ^^,
En massa smörgåstårta och tårta och annat onyttigt :/
Skit.
Men det var trevligt.
Jag vann nästan över Helen på ishockey iaf :p Och lyckades tappa x antal bestick på golvet :s (Men det var Helens fel!) ;p

Fortfarande förkyld. Det är inget roligt! Får inte träna imorrn heller :/ Baaaajs!
Men matchen på söndag ska jag bli frisk till!!

Hade redovisning på Natur & Friluftsliv B idag. Helt knas blev det och jag fattade ingenting..
Sen på Ledarskap inom lek och idrott så skulle andra grupper redovisa sina lekar.. Var inte med så mycket, men hann få skit ändå.
Någon annan kunde faktiskt vatt brännare, men nae. Sätt mig på skiten som inte klarar av det. Då är det inte så konstigt om jag sabbar för hela laget. Meen!


Imorrn har vi nationella i svenska igen. Känns som om dagen imorrn kommer bli ännu sämre, om nu det är möjligt..?
Och A-delen i nationella gick ju åt skogen, så mitt betyg kommer ryka efter imorgon. Oh happy day! [ironisk]



Upp och ner, ner och upp ''/
God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback