It sucks!

Åt helvete bara.
B-delen i Svenska B idag, nationella. PEST!
Gick upp till biblioteket för att låna en bok till svenskan som ska vara färdigläst om två veckor. Men biblioteket öppnade inte förrän 2, och klockan var 11 och jag hade precis missat 10:55-bussen..
Knallade upp till skolan och beslutade mig för att ta tag  i matten, och gjorde andra delen på kapitel 3. Och det fick ju som det gick, åt helvete!
Skolan är ju helt HEMSK för tillfället. Jag kommer inte hinna klart med all jävla skit! 
Jag klarar inte av den!
It sucks, it sucks!

Som pricken över I så tränade jag inte idag! :'( Och det resulterar i att jag kanske inte får vara med på matchen mot Sylvia på söndag!

Dåliga betyg, ingen kondition, inget rörelse alls, inget slutbetyg och jag kommer inte komma in på universitetet och jag kommer bli tjockare och fetare än någonsin!

Åt helvete bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback