Kajak-hajk

Idrott och hälsa B. Undrar vad jag får för betyg i den kursen.. :/
Har iallafall vatt ute i Östra Ed nånstans, närmare bestämt i Kråkvik.
Åkte dit igår, provpaddlade (ENSAM!), grillade korv, lekte lite lekar, fick diplom och var mörkrädd när man skulle sova :p
Kulkul var det iallafall, förutom kajakprovningen. Fattade ingenting och körde rakt in i vassen 511 gånger, man kan tro att jag bodde däri :p
Lekarna var väldigt kul också sådär på kvällen, mysig stämning :)
Jag var inte hetast på  tipspromenaden, men istället fick jag två diplom i två andra kategorier jag mer än gärna kunde vatt utan :(
Men men..
Att försöka sova var mindre kul. Jag fick såklart sova ytterst, närmast en dörr och en massa bord. Scary scary. Men jag somnade till slut, men vaknade väl ganska snabbt igen när det blev ljust ute. Hårt var  det också och min rygg mår mindre bra idag. Får se hur den känns imorrn, förbereder mig på det värsta :p Bäst så.
Kajakturen idag var faktiskt riktigt kul. Jag paddlade med Carro och det gick faktiskt bra, men det kan bero på att det var Carro som styrde ^^, Motvind på vägen hem, bilket betydde att det inte blev någon vila på den cirka 1,20 timmars långa paddlingen hem. Snacka om extrem träningsvärk imorgon! Och tjo tjena vad jag är solbränd på näsan och kinderna, och fräknar har ploppat fram :S Usch!
Kul bilresa hem blev det också, med Nina i baksätet. "Buurning" :P

Men nu är man hemma.
Och snart dags för träning. Ska bli så  skönt att få sova i sin säng inatt, för den är skön :p


Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback