Lördagssjuker

Har hunnit ha två matcher sen jag skrev sist.
I onsdags spelade vi mot Kuddby, på Grännäs. Vann med 4-2 (och jag  gjorde mål) :p

Igår (fredag!) spelade vi borta mot Vånga. Första halvlek gick helt okej, 0-0. Men sen i andra halvlek släppte vi in 4 mål.. Men men, vi kan ju vinna mot dom på hösten ist ;p Vi ligger ju ändå tvåa i serien nu, olikt oss men kul som sjutton :D

Spelade inte så mycket igår heller. Är sjuker :/ Igen! Förstår inte. Jag är aldrig sjuk. Och nu har jag vatt det två gånger på väldigt kort tid.. :/ Konstigt!
Har inte tid att vara sjuk nu heller.. Två nationella prov  nu i veckan, körlektion och måndagspraktik. Det finns ingen tid till sånt här!
 


- PEE . DUO . DAC -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback