Överlevnad.

Jag överlevde gårdagen :p Det var faktiskt riktigt roligt emellanåt.
Att gå både dit och hem gav en massa motion och förbänning :)
Men att bygga vindskydd och allt där var bara jobbigt.. :/ Men det blev fint till slut.
När man gör te i skogen, av granskott och blåbärsris, då blir det snuskigt äckligt! Men vatten är gott, vatten från Gusum ;p

Man var ju bra seg i huvudet, men det var ändå skoj med lite ordlekar och tänk-tänk ;p
"Fish & bride?"
"Mal mö."
Den knäckte jag allt :)

Lite mindre bra kanske var att jag, Kim och Maria gick till Vikens pizzeria direkt och käkade pizza. :/
Flottigt, och dessutom mådde jag väldigt illa på vägen hem.. Busschauffören körde verkligen som en galning !

Bra seg i hela kroppen, och trött som tusan idag.
Och match ikväll, hur kommer det gå?
Sen ska jag åka till Sörping och hämta lillasystern där också, efter matchen. Det vill säga att jag kommer hem typ inatt.. :/ Och så skola imorrn igen.

Men imorrn äre mösspåtagning. Studenten närmar sig :)
Idag ska typ allt vara inlämnat. Jag dööör av bara tanken.
Jag har tre arbeten kvar att skriva, en muntlig redovisning (iofs imorgon) och så ska jag göra omprov på matten idag.
Men vid elva ska jag springa ner till Viken och hämta mitt körkort. Lite roligt, men det värsta är att det kommer bli mindre pluggtid för det tar ju ett tag att gå till och från Viken.. :/ Men men, får skriva på nu.. :/


Kockelikock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback