Sönderstressad av all betygshets.

Det här kommer aldrig att sluta bra..
Mina betyg bara sjunker och sjunker..
Teckenpråket, bajs!! :(
Meta och samhällen kommer bli bajsdåligt.!
Svenskan kommer aldrig gå vägen.
Jag kommer aldrig klara ett matteprov till på måndag.
Idrotten kommer gå åt skogen för att jag är så feg och för att jag inte haft uppvärmning..
Skolan går åt helvete! Mina betyg är botten och jag hatar att jag inte har någon ork till att försöka fixa till dom.
Det är min sista chans, ändå så kan jag inte plugga. Det går bara inte. Jag har nått en gräns där det tar tvärstopp och jag får inte ett skit gjort!


Imorrn ska jag bila till skolan :)
Och så ska jag träna med Malin. Måste, måste, måste träna! (Och plugga.. :/ )
Sen blire att åka till Sörping med Malin och kolla in alla på balen :) Sen ska vi träffa Maria och Gabban med flera och gå till Smultronstället och ha kul istället för att gå på en fånig bal :P



/Möpptjöck töppflöpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback