Ändrade planer

Mixed feelings här. Även fast schemat blir ändrat till något posivit så kan jag inte låta bli att sura.
Jag hade planerat här att plugga en hel del, träffa Anna en stund och en mysig kväll framför tv:n eftersom det är Svensson Svensson & Babben & co ikväll. Men nej då. En febrig Sussi ringer och säger att hon inte pallar att jobba kvällen, så jag ska hoppa in vid 5 och slutar halv 10. Iofs är det toppen, men jag ville ju mysa. Självklart fick jag morgonpasset imorrn med mellan 7:30-14, dvs ingen sovmorgon för min del. Det hade jag ju planerat in också, eftersom jag börjar 7 och kvart över 8 varje dag den här veckan på praktiken.
Så, pluggandet kommer jag inte hinna med så mycket, städandet blir det inget av och jag tror mamma och pappa snart blir galna över det, och denna helg blir det inget mys under en filt i soffan framför tv:n.
Men jag tjänar pengar, och det är väl det om väger  upp detta litegrann :p

Sorry Anna. Men i veckan får vi ta och ses.
The same gäller Maria. Because I miss you baby.


/ Lalla F

Kommentarer
Postat av: The gossip Lady

Hoppas du får en fin fin lördag! :) Hälsningar, The gossip Lady!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback