Fryser

Jag fryser ihjäl
det är så kallt.

Huga, är det minusgrader i mitt rum också? Inte ens min varma filt hjälper..


Nu har jag skrivit färdigt utvecklingsplanen. Så det är bara att skriva ut den. Räknat ihop mina poäng också och dom stämmer. Nu  gäller det bara att ändra mina fyra U till G så är det klart... Kanske lättare sagt än gjort.. :/
Nu har jag kvar att  skriva ett paper på Chambers bok, vilket jag skulle gjort igår. Men lat som jag är skjuter jag upp det... :( Och först och främst ska jag skriva på min debattartikel, om att lärare inte får tillräcklig utbilning inom sex och samlevnad.
Och så ska jag pilla lite i mitt rum också.

Men ikväll klocka 8, ska jag förhoppningsvis kunna belöna mig med Ugly Betty, annars så får jag stå över det, men då belönar jag mig med House istället, för det måste jag se :)


Brr och hej



/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback