Kallt

Idag var det riktigt kallt ute. Ändå blev det promenad :) Och inte ensam :a

Du anar inte vad det betyder att det finns någon annan som har samma mardröm som jag, att det finns någon mer än jag som är rädd för framtiden.
A <3


Skrev precis upp på en lapp vad det är för saker jag ska hinna med i helgen och helst imorrn med efter praktiken.. Det är 4 relativt stora saker! :S
Dumb&Dumber=Lalla F

Det är väldigt halt ute idag också om ni inte visste det.
Självklart ska Lalla göra bort sig då !
När man går snabbt och foten längst bak står på en isfläck, precis när man ska ta sats med foten så *svisch* och foten åker som en pendel en halvmeter bakåt! Och såklart så kommer det tre bilar på Bruksgatan och ser detta. Kallas det tajming eller kallas det tur? You can call me Bambi. Nej det stämmer ju inte. Bambi F.


Praktik imorrn, wiie. Roligt, hoppas att Sussi är kvar :)
Hoppas att jag får till mina övningar också så att dom blir bra..
Och att jag får ha snöbollskrig :p
Och att jag får bra tider.
Och att jag inte behöver läsa alla fyra böcker som jag egentligen måste läsa under den här veckan.. :/


Anna, save me på lördag.
?


/ Lalla F

Kommentarer
Postat av: Malla

jag är också rädd för framtiden! "/

2007-11-17 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback