Musik-verkstad

Började skolan med en hemsk föreläsning. Den handlade om en uppgift vi ska göra, men det enda hos sa var det som står i studiehandledningen och gav oss tre häften. Tack, 1,5 timme helt i onödan.
Sedan klockan 1 började Musik-verkstan, vilket inte var som jag hade trott. Den var skitkul :) Visserligen sjöng jag, men det gjorde alla :p Har aldrig skrattat så mycket i skolan (i Norrköping alltså, Kim och jag kunde ju ha våra skrattanfall emellanåt i Viken.) Kul var det iallafall.
Onyttig var jag också, som en häst!
Men, på måndag, på måndag.
Då är allt slut, men det är då det börjar.
Serious stuff.

Enligt den tråkiga föreläsaren så gör man indrag så här:
"Så trycker man några gånger, plipp plipp plipp och så är det klart,"


Nu ska jag hjläpa mamma med maten, sen blri det en riktigt tjockar-kväll framför tv:n. Och det ska bli långt till nästa.


Plipp plipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback