Om handens intelligens

Så var man inne i stan igen då.
Föreläsning om 34 minuter..
Lite småsegt.
Men har iallafall tagit en liten promenad nu, men det blev så kallt, glömde vantarna hemma. Annars hade jag nog tagit ett varv till. Men nu sitter jag här och värmer upp fingrarna istället.
Föreläsningen ska handla om handens intelligens (om nån är intresserad, vilket jag är tveksam över). Tror att han som föreläser jobbar som träslöjdslärare, så det kommer väl handla mycket om sånt. Och tyst intelligens förståss. I förra kursen tjatade dom ut totalt den demokratiske ledaren. I den här kursen tror jag att vi kommer tjata ut tyst kunskap. Men vad vet jag. Jag är så bra på att ha fördomar.
Shit.

Sen ska jag gå ännu mer :)
En nyttig dag skulle man kunna säga.
Men när man tänker på hur mycket man åker buss så är man inte så nyttig längre.. ;/

Oh. Jag vet inte vad jag ska se ikväll. Första delen av Isprinsessan eller Hannibal?
Tror nog att det blir Hannibal, för jag tror att vi kommer spela in Isprinsessan :p


Men, nu har jag fördröjt tiden litegrann.
Nu är det 28 minuter kvar..

Wohoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback