Snösnösnö

Snö är mysigt.

Igår åkte jag och pappa till Viken, och sen in till stan. Jag ångrar att jag inte tog kort.
I Gusum finns det snö villjag lova. I Viken finns det ännu mera snö (typ 40 cm, i Gusum kanske det är 20-30 nånting). I Ringarum ser det ut som en kock strött över en nypa salt på gärderna. I Sörping är det yttepytte lite snö och i stan typ ingenting. Igår när solen kom fram inne i stan så kändes det som vår! :O Sen på tillbakavägen så kom man tillbaka till Gusum och all snö igen :)
Och för första gången i hela mitt liv så antydde pappa att han hellre ville bo inne i Norrköping än i Gusum. "Så orättvist. Jag hatar snö". Snarare är det så att pappa hatar att SKOTTA snö, men det vill han inte erkänna :p
Det var min tisdag det, nästan.På kvällen var det ju fotbollsträning också :) En hel massa kondition så jag dog typ 4 gånger. Det var heeemskt! (Roligt) ;D Stafettfotboll är det jobbigaste jag vet :)

Nope, snart ska jag åka till skolan. Så jag måste komma nånvart med min debattartikel och fixa iordning mig, Ilook like shit.


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback