Barnkonventionen

Huu.
Tidig dag idag.
Var på seminarium 8:00-12:00, kul..!
Förståss skulle vi ju framföra vår artikel också, och självklart blev vi sista gruppen. Jag trodde jag skulle dö, ärligt talat. 70 personer, det är huuur många som helst!
Jag är körd.
Lämnade in portfolion också. Och har redan upptäckt en massa fel. Kommer säkert sluta med att  jag får skriva om alla loggar. Haha, varför ens börja nästa kurs om jag redan är efter i det första?
Skit.

Något positivt, allt detta är inlämnat nu, och jag kan inte göra nått åt det förrän måndag v. 44.
Och, jag, Sandra och Sara har skrivit klart uppsatsen. Det blev 8 sidor sen, vilket vi aldrig trodde.
Men jag skulle gissa på att det är nått vi får komplettera där med..
I'm so lucky, lucky.


Och ständigt dessa jävla kommentarer. It wont make it easier.



/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback