God morgon

Uppe med tuppen, as usual ;p

Jula igår. Haha, inte speciellt intressant. Men ändå. Det är ju skoj att åka bil, speciellt i dimman och mörkret. Scaary :p

Pluggandet väntar. Sen blire staden, för att lyssna på en föreläsning med Susanna Christensen, som har varit med i anfdra världsriget och suttit i koncentrationsläger - intresting.
Sen blire att åka hem igen, och då äre fotbollsträning.. The last, like forever !


Nu ska jag titta igenom min observationslogg och se om den är färdig. Sen så ska jag försöka skriva klart arbetsgruppsloggen.. Hårt, men jag ska iallafall försöka.
Förhoppningsvis håller min planering litegrann och då ska jag hinna med att se ett One tree hill-avsnitt ^^,

Huu, endast två grader ute, men nu är solen uppe :)
När jag väl ska gå till bussen är det nog inte så kallt ;P


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback