Guldklimpen

Healthy day, tror jag.
Ganska så positivt, ändå.

Nae, vad har jag sysslat med idag då?
Åkte in till Viken imorse, det regnade.
Träffade Guldklimpen Kim :B
Gick till banken, till bibblan och så hem till Kim och Frisse och tittade på lite förändringar i deras hem :)
Åkte till stan med Sara, och träffade Sandra och pluggade på uppsatsen om fenomenografin. Detta arbete suger! Det tar sån jäkla tid, och man kommer inte upp i ens en halv sida på två timmars arbete. Trist!
Tog sen en liten promenix inne i stan, innan det blev buss hem.
Då blev det lite läsande i barnboken; Vem bestämmer? För att denna bok innehåller konflikter, och det måste jag ha läst tills imorrn. Funny fanny. Smart som jag är så valde jag en barnbok ;p Tiden räcker ju inte till..!
Sen bar det iväg upp till Dalängen för den näst sista fotbollsträningen år 2007 (om man inte räknar med avslutningensdagen). Jag får verkligen panik. Under  denna höst kommer jag att bli så jääävla tjock. Jag vill ha fotbollsträning!!

Gash, nu kanske det är dags att sova lite.
Det kommer skrivas så mycket skit annars, och det är ju inte så skoj.
Även fast min blogg i stort sett endast består av skit.


Sov så gott då.
/ Lalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback