Klyftigt

Idag fick jag sova läänge :)
Gick uoo vid 6:40, och det känns nästan som sovmorgon. Fast ändå har jag gått omkring som en zombie hela dagen.
Men, när jag väl stod och väntade på spårvagnen så kom jag på att jag glömde min lunchlåda och mitt Gusum-vatten i Emelies kylskåp. Mindre klyftigt!
Fast det kanske bara var nyttigt?

Jag har lärt mig någonting idag. Nyttigt dessutom.
Nu måste jag bara lära mig en sak till, sen så läggs en plan upp.
I have to.

Lång dag har det varit idag iallafall.
Trött har jag varit hela dagen, och är det dessutom fortfarande.
Så nu ska jag ta och skriva ner lite på min Arbetsgruppslogg, och sen så ska jag sooova.
Min nya, slöa hobby?
Hm, it don't fit in my plans.


Night night.

/ Lalla

Kommentarer
Postat av: Emelie

sorry gumms att jag inte hann springa ned med din mat.. :/ den står fortfarande i kylskåpet nu ju.. men det var trevligt att du var här! och du är välkommen när du vill honey!! puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback