Längesen

Föreläsningen som jag var på idag var inte riktigt som jag hade förväntat mig.
Hon som föreläste satt ner, och jag satt i en så dålig vinkel att jag bara såg hennes hår (och knappt det) och hennes pappershäfte som hon höll i, och läste rakt upp och ner. Inte många utsvävningar där inte, och det var det tråkiga.
Visserligen var det hon sa intressant och träffande, men det hade kunnat va bättre. Men men, nu var jag där iallafall :p
Har faktiskt varit på 14,5 föreläsningar av 16 möjliga. Det är inte illa pinkat tycker jag iallafall, för en del är riktigt hemska. (Därav den halva, bland annat) ;p Och i den här kursen är det bara 1 föreläsning kvar. Men istället så är det en massa seminarium, uppsatsskrivande och loggskrivande att pyssla med istället. Jag vet inte riktigt vad som är bäst :p

Det var väldigt längesen jag jobbade.. :/
Trodde att dom hade glömt mig, eller att dom var sjukt friska ;p
Med idag, ringde Malin och undrade om jag kunde hoppa in imorrn.
"Det är kris. Men du går väl i skolan förståss.."
Icke sa Nicke, inget viktigt iallafall så att jag kunde tacka JA! :D
Får springa från bussen till Bomull sen då jag ska ha verkstad där, men det spelar ingen roll! Jag ska äntligen få jobba igen, efter allt pluggande ;P
Okej, jag vet, det är bara för en dag. Men förra gången var jag tvungen att tacka nej, och den här gången så klaffade allt, wiiehu!
Det tråkiga är att jag hade bestämt med Emelie att vi skulle gå till biblioteket. :/ Men det klarar du ju själv, och ses, det får vi ta och göra nästa vecka!

Snart är det fotbollsträning också.
Huhu!


/ Lalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback