Leva i världen

Tjocko



Blev godkänd på oppositionen idag, seminariet. Det var bara den muntliga delen. Vet att jag, Sandra och Sara kommer att få komplettera uppsatsen, men hoppas att det inte är så mycket.
Men annars ser kursen ljus ut än så länge. Men det värsta är inte över ännu..
Leva i världen:
[ D ] Litteraturseminarium (Betygsätts inte)
[ D ] Verkstad (Betygsätts inte)
[ G ] Leva tillsammans, Barnkonventionen
[ G ] Opponeringen av uppsats (muntligt)
[ G ] VFU-seminariet + individuell uppgift
[ ? ] Uppsatsen om fenomenografi
[ ? ] Den didaktiska modellen (muntligt och skriftligt i grupp)
[ ? ] Kursportfolion
[ ? ] Tenten (Begreppsloggen)
När hela kursen är över med alla kompletteringar, då kommer jag jubla!
Men den är ju inte det ännu. Ändå så unnar jag mig saker jag inte borde.
Och vad gör jag åt saken? Ingenting, och det kommer snart att synas.
Jag måste!


/ Lalla F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg av

2007-10-26 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback