Onödigt

Åkte in till skolan idag 7:10.
Pratade med nån data-nisse som fick hjälpa mig med mitt inlogg till datorerna..
Väntade sedan på min arbetsgrupp, för att vi skulle jobba. Vad gjorde vi då? Typ ingenting, det fanns ju typ inget att göra förutom att utveckla det vi ska säga på seminariet på onsdag, och dela upp vem som ska säga vad. Om vi hade vatt effektiva skulle det säkert vatt klart på en halvtimme. Men men, bra onödigt att vara där iaf.
Men det blev en sväng på stan med Sara.
Hittade ett par jättefina skor (jag som inte ens skulle kolla efter skor eftersom jag typ snart ska åka till Ullared).
Jag köpte dom inte, men jag är extremt sugen på att göra det.
Det som är det läskiga är att det är pytteliten klack på dom (verkligen inte min stil), och så är de spetsiga framtill, heller inte likt mig.
Vet inte ens varför jag provade dom? I vanliga fall hade jag aldrig gjort det, bara om det hade varit utan klack och med rundade tår. Tvärtemot!
Och ändå, så blev jag kär i dom.
Det är konstigt!
Vilka fördomar man kan ha. Om SKOR!
Jag måste vara knäpp!


Nu ska jag vara knäppare.
Jag ska försöka skriva klart alla loggar.
Wish me good luck.


/ Lalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback