Röta

Haha!
Jag fick inte alls underkänt på Litteraturseminariet och verkstan. D står för deltagande, och i och med att jag deltagit på dessa två så står det inskrivet, och det är inte alls examinerande så det behöver jag inte tänka på mer.
Nu äre bara tentan, kursportfolion, Barnkonventionen-seminariet, Didaktiska modeller, opponeringen och uppsatsen som ska bli godkända. Easy, HA! :/

Och självklart så ringde telefonen när jag satt på bussen till skolan idag igen.
- Vill du jobba i helgen?
Haha, vad tror hon egentligen? :P

Det blir en stressig lördag.
Upp vid 5. Hämta bilen kvart i 6. Åka från mormor och morfar 6. Hämta Helens kompis Tesse 10 över 6. Vara i Sörping till lite innan 7. Åka hem till Gusum direkt. Börja jobba halv 8. Lämna bilen när det finns möjlighet (vilket jag verkligen hoppas). Sluta 1 (Vilket jag hoppas blir senast 20 i 1). Vara ombytt och klar och befinna mig på Dalänegn 1. Träna 1 - halv 3 cirka. Fika. Duscha och basta. Äta smörgåstårta. Roliga lekar och festandet drar sedan igång.
Min planering får bara inte spricka nu!
Söndagen är inte lika  stressig. Kanske träffa Ida och köpa några böcker tills nästa kurs. Jobba 14:00-21:30. Money is funny stuff.

Nu ska jag köpa kexchoklad, som jag kanske kan hinna få i mig innan träningen imorrn.
Äntligen ska vi träna. Har längtat till detta.


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback