Summa

Kanske ska berätta lite om min dag, if you want to be bored by me.

Fick ju som sagt jobba i morse, 7:30-13:00.
Iallafall nåt.
Det mesta var sig likt, förrutom en ny arbetskamrat men hon var helt okej.
Lite rolig dialekt bara :p
Dessutom försökte hon elda hos en tant, och det gick inget vidare, enligt tanten :p
Var bara morgonpasset och matkörningen, sen så var ju min "arbetsdag" över.
Gick hem. hämtade böcker för att sen gå till bussen och åka in till stan.
Träffade på en av lärarna på Vrinneviskolan, och givetvis var jag tvungen att stanna och prata en stund innan hennes spårvagn kom. Jag var själv väldigt stressad, då jag inte visste om läraren/studenten till verkstan gick efter akademisk kvart eller inte. Men det gjorde hon och jag kom i tid.
Lite folk vare iallafall, och inte så långt som beräknat heller. Det tog en halvtimme. Jaja, det var bara att gå till bussen och vänta igen, bland löven, alla människor, och avgaserna.
Åka hem, plugga lite, titta på OTH, plugga lite till, sitta här och nu blire mera One tree hill vill jag lova. Jag måste försöka samla tankarna. Dom är i alla möjliga hörn nu och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Förutom att titta på tv för tillfället. Imorrn ska jag göra något åt det hela.
Måndagen kommer att bli dagen då jag ska göra något åt saken, och flera dagar framöver också. Med start på måndag (imorrn är bara en liten övning). Detta är ett löfte.


Varför anonym?


B Y E


/ Lalla F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback