Under ytan

All this lies. It's killing me.

Och när allting bara försvinner. När ingenting är sig likt. När man mest av allt vill försvinna. När man minst av allt vet vart man ska gömma sig från allt.
Det är då jag drunknar i musikens värld.
Under ytan behöver man inte andas.
Under ytan behöver man inte prata.
Under ytan behöver man inte ta plats.
Under ytan  behöver man inte misslyckas.
Under utan behöver man bara lyssna på det som finns där.
Det är där jag vill stanna.
Hos elefanter, hos Kent.
Snälla, släpp inte taget om mig när alla andra gör det.



I hela mitt liv har jag väntat
på någon som liknade dig
Hur kunde du lämna mig ensam
i en värld som har blivit så hård?
I hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån





/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback