Akuten

Jaha, matchen förlorades med 3-1.
Fuck, men de var  tyvärr det bästa laget.
Det tar emot att säga det, men det är tyvärr den bistra sanningen..

Brorsan hade också match idag, i Norsholm.
Mamma och pappa är inte hemma nu, utan på akuten med honom.
Han fick tydligen världens smäll på foten, så att det ambulans och grejer.. :/
Och så har dom ju inte mobilerna på inne på akuten heller, så jag får ju inte tag i någon.. :/
Så Helen och  jag får sitta snällt här hemma och vänta på vidare information..
It sucks!

Jag behöver verkligen en promenad just nu.
Jag måste rensa tankarna.
It's like a war in my head.
Don't like, don't like.


Och när fan ska jag ha tid att träna?

Gaash, den här veckan är tajt..
Massa i skolan som ska vara klart. Blää!

Anyway.
Everything sucks and I know it, for sure.
Men jag kan itne göra någonting åt det.
Bajsbajsbajs.


/ Lalla - I can't tell you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback