Knäppooo

Last goodbye..
Och jag som inte såg det som ett hej då,
jag såg det som ett hej in i framtiden.
But I was wrong.

Jag tittar tillbaka.
Det är som att titta på kort.
Allt är bara så knäppt!
Knäppt och konstigt, konstigt och knäppt.!!
Gaash, I wanna know.
Och jag vet ändå inte ens om jag vill veta.
Allt är så skumt och jag hänger inte med..

I'm waiting for someone to take me away.


I've been upset and I've been down.
Lång skoldag idag.
Men många viktiga saker, bland annat föreläsningar och Life History-övningen..
Huu, mycket som ska göras nu :/
Jag trodde jag skulle slippa det tempot jag tvingades vara i nu i våras.
Jag är tillbaka där, fortare än jag någonsin kunde ana.
Detta hade jag inte förväntat mig.
Jag hoppas att det är som alla säger, att de resterande tre kurserna det här första året kommer kännas som semester sen.

I'm stuck in a place where i don't belong.

Hun', I'm going down.

Doesn't make any sense?
Vilken oerhört osammanhängande blogg!
But that's who I am.
Tillfälligt.
Förhoppningsvis.
S o r r y.

This is my last goodbye?



/ Lalla - Still waiting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback