Lika

2-2 mot Åby (som för övrigt ligger tvåa i serien).
Inte så illa pinkat det inte.
Hade iofs kunnat bli 2-0 till oss, eller åtminstone 2-1. Men jag tappade markering och gjorde alldeles för många felpass.

På vägen hem kom jag på vad jag drömde inatt (och det händer inte ofta)
En liten groda hoppade förbi på vägen, och då kom drömmen upp i tanken direkt. Läskigt!
Jag och en kompis (vet inte vem) stod och kastade en padda till varandra, en riktigt stor en.
Det slutade med att kompisen klämde paddan mellan händerna, så att ögonen trycks ut som det kan vara på nyckelringar typ.
Till slut så splaschade paddan sönder och jag vaknade.
Wierdoo!

Men idag vaknade jag iallafall inte och hade världens jobbigaste sång i huvudet.
Det hade jag i lördags..
Typ hela dagen. Haha!


Nu ska jag läsa lite i nån av mina tråkiga böcker.

So long
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback